Perşembe, Eylül 3

Hakkımda

Herkese merhaba;

En çok bakılan sayfanın burası olduğunu fark ettim ve biraz daha kendimle ilgili şeyler yazmak istedim. Gerçek ismim Ömer Faruk Delibaş ve Ankara Üniversitesinde Diş Hekimliği bölümünden mezunum. 1991 yılının ağustos ayının 21. günü Edirne'de doğdum. Üniversiteye kadar eğitimimi Isparta'da tamamladım. Ayrıca zamanında müzikle de uğraştım, eskisi gibi olmasa da ara ara hala uğraşırım. Merak edenler şu adresten https://soundcloud.com/armutyus daha ayrıntılı bakabilirler. Ayrıca sizlerle paylaşmadığım birkaç hikayem daha var inşallah yakında onları da sizlerle paylaşacağım.

Bu iki blogumda ise tamamen kendi kurgularım olan iki hikayeyi paylaşacağım. İlki "Yohan Lorm" adlı karakteri anlattığım ve finalini de yaptığım bir hikaye. İkincisi ise kısa bir süre önce başladığım "Vicino" serisinin "Kanlı Sayfalar" isimli ilk sezonu. İnşallah geri dönüşleri(iyi veya kötü) çok olur. Ne kadar çok yorum alırsam o kadar çok gelişirim. Ve tabi sizler de daha güzel bir roman okumuş olursunuz. Daha hızlı bir iletişim için aşağıdaki twitter adresimi takip edebilirsiniz.

Herkese teşekkürler,

Seyir eyleyin.

iletişim için: ofdelibas@gmail.com veya Twitter

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder